miły czwrtk

10:47


Możesz powiedzieć mi, że to wszystko przypadek. Nie łudź się - nie uwierzę Ci. Zbyt wiele osób neguje taką postawę. Za dużo splotów wydarzeń udowodniło mi, że przypadki nie istnieją. Wierzę w dobrą energię, wracające dobro i ciężką pracę, która klasycznym stwierdzeniem - popłaca, opłaca się i z nią zawsze wszystko wyjdzie Ci na dobre.


Mam wrażenie, że było tak tym razem. Splot różnych sytuacji, zdarzeń i emocji posadziły mnie zastępczo w miejscu fotografa na czwrtk'u social media. Spoko ziomy to ogarniają. Jeżeli masz wyższy poziom wtajemniczenia w pierwszy akapit to złapiesz, że nie dostało mi się tą propozycją całkowicie bez przyczyny.

Co najbardziej urzekło mnie tego wieczoru? Rodzinna atmosfera, o której wcześniej tylko czytałam na facebookowym wallu. Podchodzę do tego zazwyczaj z dozą niedowierzania, jednak w 80% okazuje się być to prawdą (ach ta magia podpierania zdań liczbami!). Zostałam wkręcona w tą akcję pierwszy raz, chociaż czułam się tam niczym stały bywalec co najmniej z odznaką najwytrwalszego. Zdecydowanie propsuję takie akcje, dlatego dzielę się tym z wami u siebie. Zainspirujcie się i lećcie w świat się realizować!
 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze