patrz, to proste

12:55

http://demkovith.blogspot.com/p/m-k-r-o-p-r-z-y-r-o-d-a.html

Bardzo prawdopodobne, że powielę temat, który ruszałam tu wcześniej. W najlepszym przypadku skleję je w jedno. To tak naprawdę nie ważne. Potrzebuję tego tekstu i być może przyda się on i Tobie.
Obserwując najbliższych zauważyłam potrzebę poruszenia tej kwestii. Nie o cele i marzenia mi tu chodzi, nie o motywację w postaci czystej, nawet nie o dzielenie czasu i korzystanie z przysługującej nam setki… a o drogę. Często pełną wybojów, z wieloma upadkami. Nie wykluczone, że dla części jest ona łatwa. I nie będę powielać stereotypów, pisząc, że to kwestia przypadku, szczęścia czy znajomości. W niektórych momentach nawet tego zazdroszczę. Później rozum chwyta serce za nogę i przypomina, że owszem droga ta bez nerwowego uszczerbku szybciej przybliży mnie do celu, ale gdzie przekaz i nauka, jakiej zazwyczaj szukam i oczekuje od dróg? No właśnie chyba jej tutaj nie ma. Większą satysfakcję czerpiesz z samodzielnie zdobytego szczytu. To smakuje lepiej. Jeżeli masz pomoc i wsparcie to super. Świadczy to o tym, że masz swój mur. Mur w postaci przyjaciela. A to bardzo cenna rzecz. Samej zdarza mi się go szukać, a wręcz momentami oczekiwać. W jakim stopniu szanujesz to, co dostałeś? Często nie widzisz, ile pracy i wysiłku za tym się kryje.
Każda czynność jaką codziennie podejmujesz to twój wybór. Nie zawsze świadomy, ale jednak. Warto abyś z tych wyborów się cieszył i czerpał ile się tylko da, niczym wyciskanie cytryny. Mam kogoś, kto przypomina mi o wyciąganiu wniosków z przeżytych doświadczeń, o czerpaniu z nich wiedzy i wcielaniu pożądanego przeze mnie zachowania w życie. Skoro wstajesz rano w zamiarze robienia twojego „czegoś” to zakładam, że identyfikujesz się z tym i ma to dla ciebie jakieś głębsze przesłanie. Wpływa korzystnie i sprawia, że masz motywację do rzeczy innych. No właśnie… Warto to pielęgnować i wyrabiać w sobie przekonanie, że świadomy wybór kiełkuje w Tobie, zakorzenia dobre nawyki, pozwala rozwijać się w wielu płaszczyznach. Fundament gwarantujący życie w zgodzie ze sobą. Pozwala oddychać lżej i cieszyć się życiem w każdym jego calu.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze