POZNAŁAM PIERRE LANG I UWIERZYŁAM W SIEBIE

09:18


Za każdym razem, kiedy ktoś dawał mi szansę i zwyczajnie wierzył w moje siły, wydawało mi się to jakieś dziwne. Nie do końca rozumiałam jak ktoś nowo poznany może inwestować w Ciebie swój czas i energię. Ostatnio jednak załapałam o co w tym wszystkim chodzi, a stało się to za sprawą Kamili z bloga Trening Kariery. Jej jeden telefon sprawił, że moje życie stanęło na głowie w pozytywnym wydźwięku. Wystarczył jeden telefon, żebym uwierzyła w siebie. Efekt dopełniły uśmiechy, rozmowa i cenne wskazówki podczas spotkania. Jeżeli nie masz choćby jednej osoby spoza kręgu rodzinnego, która tak cholernie mocno wierzyłaby w Ciebie i widziała w Tobie potencjał, nie zrozumiesz jak niesamowite jest to uczucie. Zarazem czujesz szczęście i lekką krępację, bo w końcu jest to ktoś nowy, ale dzięki temu zaczynasz patrzeć przez zupełnie inną parę oczu.


Gdybyś jednak i Ty chciał poznać siebie na nowo, pozwolić spojrzeć komuś na siebie i dać mu szansę zobaczenia potencjału, gorąco zachęcam Cię do poznania Kamili. Jej różowe okulary dodadzą koloru każdej rzeczy, na którą patrzy - daj się pokolorować. Mojej metamorfozie możesz przyjrzeć się tutaj.


Niedawno miałam okazję poznać biżuterię Pierre Lang, z energią i niesamowitym ciepłem, a wszystko to za sprawą Alicji, przy której nie sposób się nie uśmiechać. Pomogłam jej zrobić kilka zdjęć, żeby mogła iść z nimi dalej promując markę. Jednak czuję i wiem, że to nie była jednorazowa przygoda, a spotkanie, które rozpoczęło naszą małą wspólną podróż. Sama jestem ciekawa jak to się potoczy.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze